» Livrarea produselor

 

LIVRARE


1. Termenul de livrare este de maximum 14 zile de la data înregistrării comenzii dvs.

Este posibil ca în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozitul central S.C. AVR Texatrade S.R.L. să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vă este convenabil, puteţi anula comanda dumneavoastră în termen de 5 zile de la plasarea acesteia. Pot apărea situaţii în care, în locul produsului comandat, să nu vă putem livra decât un produs înlocuitor. Produsul înlocuitor nu va fi diferit din punct de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat. În cazul în care nu doriţi să păstraţi produsul înlocuitor, aveţi la dispoziţie 14 zile spre a-l returna.


2. Produsele comandate pot fi preluate la sediul nostru, cu plata în numerar, sau livrate prin curier rapid, cu plata ramburs.
Ridicarea produselor de la sediul S.C. AVR Teatrade S.R.L., din Timisoara, Str. Cale Stan Vidgrighin, nr.14-16, se face personal de către client. Programul de ridicare al comenzilor este de luni până vineri, între orele 14.00 şi 17.00. Avantajul ridicării de la sediul nostru constă în faptul că nu se mai percep taxe de transport. De asemenea clientul are astfel posibilitatea de a testa produsul înainte de a-l achiziţiona.


3. În cazul în care optaţi pentru livrarea prin curierat rapid, se va factura un cost de transport de 20,00 lei pe comandă (indiferent de valoare, cantitate sau destinaţie). Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României prin firma de curierat GLS Curier.
Costul de transport va fi facturat o singură dată chiar şi în cazul în care comanda dumneavoastră va fi livrată în mai multe tranşe (în funcţie de disponibilitatea pe stoc a produselor).
În cazul livrării cu ramburs, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezenţa curierului. Dacă există nereguli, înregistraţi-le împreună cu curierul într-un proces verbal pe care îl expediaţi apoi pe adresa noastră.
În cazul livrărilor prin curier, dacă produsul primit este defect şi/sau prezintă urme de deteriorare, puteţi solicita returnarea produsului în 48 de ore de la recepţia acestuia, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
Produsele ale căror defecte de funcţionare şi/sau design nu au fost semnalate în termen de 48 de ore de la recepţia lor nu vor fi înlocuite.

4. Eventualele sesizări (legate de garanţie, returnare, service, schimb) pot fi soluţionate prin intermediul departamentului de relaţii cu clienţii. Acesta poate fi contactat zilnic, de luni până vineri, între orele 09.00 şi 17.00, la telefon 0771.064.314, 0356.410.023, prin fax 0356.410.023, prin email info@2323.ro.

MjNjMDhmM