Telefon contact:+407 710 643 14

Contact

S.C. AVR TEXATRADE S.R.L.
Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16
Timisoara, Timis, 300571
tel: 0771.064.314, 0356.410.023
info@2323.ro

Promoţie

Paravânturi pentru Mercedes Sprinter (2006-2018), fața, set 2 bucăți

AVR-N6013

preţ uzual 160 RON
Preţ 140 RON
In stoc
Nou
PROMOȚIE
Produs top

Saboti medicali fara platforma, talpa ortopedica, din piele naturala, pentru dama, Vesna, model V007, alb

V007

preţ uzual 160 RON
Preţ 120 RON
In stoc
PROMOȚIE

Apărători noroi pentru Suzuki Swift 4 (10.2010-01.2017) marca aVr

AVR-SSS11

Preţ 100 RON
In stoc
PROMOȚIE

  RECENZII GOOGLE

   

  

  

    Pentru a verifica awb-ul expeditiei,

    accesati urmatorul link:

 

   

 

 


Conditii comerciale
Termeni si Conditii

1.       Dispoziții inițiale

i.         Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, SC AVR TEXATRADE SRL, cu sediul social in Loc. Timisoara Cale Stan Vidrighin, Nr.14-16, Jud. Timis, Romania, Cod postal: 300571, avand Nr. reg. com: J35/2573/2011 si CUI: RO29377700, în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web www.2323.ro, și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.

ii.       Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți clienții noștri.

iii.     Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți.

 

2.       Încheierea acordului de cumpărare

i.         Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi de la distanță, prin intermediul e-shopului.

ii.       În cazul acordului de cumpărare încheiat de la distanță, comanda - plasată transmițând comanda prin pagina web - constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 21 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.

iii.       În anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.

 

3.Conditii de returnare

i.      Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produse de la noi . Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romaneasca prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

ii.     Clientii pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Vom inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

iii.     Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de SC AVR Texatrade S.R.L. sau la sediul firmei. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de formularul de retur în original şi o copie a facturii de achiziţie. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumpărătorului. Rambursarea sumelor se va face prin ordin de plata , in contul bancar specificat de client in formularul de retur, în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport., iar aceasta se va realiza exclusiv prin ordin de plata in contul bancar specificat de client in formularul de returnare.

Important
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), certificat de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a completa formularul de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

4.        Garantia produselor

Produsele au un termen de garanţie de 12 de luni, cu excepţia consumabilelor. Acumulatorii, droserele , becurile xenon, lampile cu led, becurile cu led beneficiază de o garanţie de 6 luni.

Garanţia se aplică pentru produsele utilizate conform destinaţiei acestora, care nu au defecte externe aparente şi sunt însoţite de factură emisă de SC AVR Texatrade S.R.L.. Perioada de garanţie începe cu data preluării produsului. În cazul în care produsul nu are ataşat un certificat de garanţie, factura va fi luată în considerare ca act de garanţie. Conform legii, produsele ce au însumate intervenţii de service ce depăşesc 10% din perioada de garanţie sau care la o singură intervenţie depăşesc acestă perioadă, vor fi înlocuite cu produse noi, identice sau în cazul în care acest lucru nu este posibil se returnează contravaloarea produsului.

! In cazul produselor de tip : drosere, becuri xenon, becuri cu led, angel eyes-uri returul, dar si garantia se acorda doar pe baza urmatoarelor documente:
- copie dupa factura de achizitie.
- dovada montării piesei într-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman (deviz de montaj) pentru tipul de manopera executata si documente fiscale aferente.

 

5.       Reclamații

i.         În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, aveți dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare.

ii.     Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt cu caracter ilustrativ și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor .

iii.     Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la info@2323.ro sau la 0356.410.023 . Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa Cale Stan Vidrighin, Nr.14-16, Loc. Timisoara, Jud. Timis, Romania, Cod postal: 300571, împreună cu factura fiscala si certificatul de garantie ( unde este cazul). În cazul în care completați formularul fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.

v.       Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.

vi.     Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.

vii.    În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.

 

6.       Metoda de plată și de livrare

i.         Puteți selecta metoda de plată și de livrare din opțiunile pe care le oferim. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată și la costurile aferente.

ii.      Metodele de plată oferite în prezent sunt urmatoarele: ramburs, ordin de plata si plata card online, iar metodele de livrare disponibile sunt: curier rapid - GLS Rapid sau ridicare personala de la sediul firmei din Timisoara, Cale Stan vidrighin 14-16.

iii.     Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.

iv.     Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii .

 

7.       Diverse

i.         Oferim clienților noștri diverse reduceri, cadouri și alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată și numai un singur voucher de același tip poate fi folosit în cadrul aceleiași comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. În cazul în care valoarea voucherului cadou depășește valoarea cumpărăturii, diferența nu va fi transferată într-un nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.

ii.       În legătură cu cumpărătura efectuată, este posibil să primiți un chestionar de evaluare, de la o terță parte. Puteți să le împărtășiți și altora experiența referitoare la cumpărătură și la produse. Vom fi foarte fericiți dacă veți accepta să completați chestionarul.

 

8.       Informații generale

i.         În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului o factura fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să înregistreze vânzarea on-line la autoritatea fiscală, în caz de defecțiune tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.

ii.       De asemenea, nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi. Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal. Informatiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel intr-un alt document sau material fara permisiunea prealabila scrisa a autorilor lor. Dispute si conflicte orice tentativa de acces neautorizat la site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente.

Orice conflict aparut intre companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

iii. Acordul va fi încheiat în limba română și se va afla sub incidența legilor României.

iv. Toate prețurile produselor sunt indicate inclusiv TVA-ul valabil în momentul plasării comenzii. În cazul modificării ratei TVA înainte de încheierea acordului de cumpărare sau înainte de expedierea produselor, fie clientul își asumă obligația, în funcție de metoda de plată selectată, să achite orice rest de plată neachitat, fie vânzătorul va trimite prompt clientului un e-mail prin care îi solicită acestuia să indice modul în care vânzătorul poate rambursa suma plătită în plus de către client. Moneda utilizata este: RON (leu).

vi. Toate prețurile produselor, inclusiv cele reduse, sunt valabile până la o notificare ulterioară sau până la lichidarea stocurilor.

CONFIDENTIALITATE

 


Vă informăm că, în conformitate cu legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, informaţiile referitoare la numele şi adresa dumneavoastră vor fi înregistrate în baza noastră de date. Acestea vor fi utilizate EXCLUSIV în scopul transmiterii de oferte comerciale, informaţii privind produsele, cataloage GRATUITE, cadouri. În cazul în care nu mai doriţi să primiţi oferte tipărite sau on-line vă rugăm să ne informaţi în scris prin email, fax sau poştă, despre acest lucru. SC AVR Texatrade S.R.L. este operator de date personale înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul ... .



CONTINUT SITE

 

Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau greşeli care ar putea apărea în legătură cu codurile sau preţurile produselor de pe pagina web sau din catalogul tipărit. Unele specificaţii tehnice sau preţul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare.
Fotografiiile au caracter informativ. Produsele pot diferi de imaginile prezentate din cauza modificării de către producător a caracteristicilor sau design-ului fără notificarea prealabilă a acestora.
Promoţiile sunt valabile în limita stocului.

 

 

GDPR

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental o-pa.ro, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

 Cine suntem și cum ne puteți contacta

2323 este denumirea comercială al S.C. AVR TEXATRADE S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Timisoara,Cale Stan Vidrighin, Nr.14-16,  Jud. Timis, Romania, Cod postal: 300571, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J35/2573/2011, cod unic de înregistrare fiscală RO29377700. În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

  Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

Când vă creați un cont pe 2323.ro, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma o-pa aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum:  număr telefon mobil, număr telefon fix, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, etc.;

Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, etc.

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

  Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor o-pa.ro în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei o-pa;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între AVR TEXATRADE SRL și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

 

  1. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.

 

  1. Pentru marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web . Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă  afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:

– Modificarea setărilor din contul de client în secțiunea “Abonările mele”;

– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin

– Contactarea o-pa.ro folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca  drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.

 

  1. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei o-pa.ro față de atacuri cibernetice:

– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale  cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma 2323.ro. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

   În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

   Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi mobilPay. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

  Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.s.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului o-pa.ro. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul o-pa.ro cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin e-mail la adresa: info@2323.ro


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Creat de sistem www.eshop-rapid.ro

NjUwOWQ0MG